Annak érdekében, hogy Önnek a legjobb élményt nyújtsuk "sütiket" használunk honlapunkon. Az oldal használatával Ön beleegyezik a "sütik" használatába.
 

I. évfolyam

Ssz

Név

Témavezető

Kutatási téma

1.

Morva Attila

Dr. Piskóti István

A marketing funkció hatékonysági és versenyképességi kérdéseinek vizsgálata a „negyedik generációs” egyetemek működésében

2.

Vörös Ildikó Veronika

Dr. Kunos István

Lépésben a változással

3.

Rakaczki Zoltán

Veresné Dr. Somosi Mariann

társ: Sterbenz Tamás

Megyei jogú városok, sportfinanszírozásának többcélú optimalizálása

4.

Nagy Ernő

Dr. Kovács Levente

Az öngondoskodás, a pénzügyi megtakarítások és lakhatás összefüggéseinek elemzése

5.

Skander Haffar

Dr. Kovács Levente

Strategic innovation with blockchain and its application in banking and financial markets

6.

Phan Thich Dai

Dr. Kovács Levente

Factors affecting the customers' behaviour intention to use mobile banking in Vietnam

7.

Saini Narender

Dr. Nagy Szabolcs

Digital marketing impact on Consumer behaviour in Indian E-commerce Companies

8.

Al Laheebi Ghayth Ali Jarad

Dr. Molnár László

The Role of digital marketing in Creativity competitive advantage

9.

Jaber Mohammad Mustafa Mohammad

Sebestyénné Dr. Szép Tekla

Assessment of 1-5 of warming on economic development in Jordan

10.

Mohammad Alhariri

Dr. Péter Zsolt

Issues of territorial Processes of Tourism with special regards to European Union

11.

Gunaltay Ayse

Dr. Tokár-Szadai Ágnes

Talent management

12.

Salma Choulli

Dr. Berényi László

Evaluation of Total Quality Management as a part of the EFQM model

13.

Khan Fawad

Dr. Kunos István

The impact of HRM practices on employers perceived performance

14.

Coskun Gökhan

Dr. Kunos István

Organisational Behaviour and Leadership

 

 

II. évfolyam

 

1.

Fehér Márton

Dr. Nagy Szabolcs

Az Y és Z generáció sajátosságainak hatása a marketing kommunikációs stratégiára

2.

Birgenstok Vanda Alexandra

Szűcsné Dr. Markovics Klára

Az e-sport és a hozzá kapcsolódó üzletágak gazdasági összefüggésrendszerének vizsgálata Magyarországon

3.

Hajdu Gergő

Dr. Nagy Szabolcs

Hatékony marketing kommunikáció digitális környezetben, különös tekintettel a tartalom marketingre

4.

Szabó Rita

Veresné Dr. Somosi Mariann

A nonprofit szektor társadalmi innovációs tevékenységének hatásvizsgálata

5.

Kiss Gergely

Kádárné Dr. Horváth Ágnes

A gamifikáció szerepe a vállalkozások teljesítménynövelésében

6.

Dr. Bihariné Kalászdi Beáta

Dr. Piskóti István

Társadalmi marketing modellek hatékonysági vizsgálata a fogyatékkal élők társadalmi befogadásának példáján keresztül

7.

Kariman Somayeh

Dr. Kunos István

Leadership in multicultural environment

8.

Alamian Rosa

Dr. Balaton Károly

Decision-making of Managers in export insurance companies

9.

Tazigh Faycel

Dr. Tóth Géza

The impact of climate change on argiculture in Hungary: econometric study

10.

Amer Senan Wajeh

Dr. Kunos István

Educational and multimedia impact

11.

Sah Genesis Gyasi

Dr. Füredi-Fülöp Judit

Assessing the impact of working capital management on the profitability of some selected in Kumasi

12.

Buah Aku-Sika

Sáfrányné Dr. Gubik Andrea

The impact of entrepreneurship on employment generation: a cross country analysis using Hungary and Ghana

13.

Ajripour Iman

Dr. Molnár Viktor

Ranking strategic models using Best-worth fuzzy multi criteria decision making

14.

Sabuncu Alp Can

Dr. Nagy Szabolcs

Strategies of Multinational Companies in the Global Marketing Process

III. évfolyam

1.

Faludi Tamás

Dr. Balaton Károly

Az ellátási lánc koordináció eredményességének fokozása a stratégiai döntések szintjén

2.

Lengyel Levente

Dr. Szilágyi Roland

A közösségi gazdaság fejlődésének kvantitatív elemzése

3.

Fodor Kitti

Dr. Varga Beatrix

Lakossági hitelek nem fizetési kockázatának előrejelzése többváltozós statisztikai módszerekkel

4.

Orosz Dániel

Dr. Péter Zsolt

Lakóingatlanok piacának területi dimenziói a XXI. századi Magyarországon

5.

Metszősy Gabriella

Veresné Dr. Somosi Mariann

A társadalmi innováció, mint társadalmi tanulási folyamat döntéstámogatási lehetőségei

6.

Owusu Irene Kwakyewaa

Dr. Bozsik Sándor

Application of modern financial models in derivative pricing and risk management

7.

Bustanji Mazen

Dr. Bozsik Sándor

The efficiency of capital market of Jordan „an empirical investigation of the efficient market hypothesis: the case of the  Amman Stock exchange

8.

Meirmanova Aygul

Dr. Sikos T. Tamás

társ: Dr. Musinszki Zoltán

Acceptance behaviour model of e-commerce tehnologies by farmers of the mid-sized farms in Kazakhstan

 

IV. évfolyam

1.

Marmilava Katsiaryna

Dr. Boszik Sándor

Tax incentives for innovative products in Belarus

2.

Hok Leanghak

Dr. Bartha Zoltán

Role of government spending in economic growth and competitiveness: Evidence from Cambodia

3.

Khan Yahya

Dr. Szegedi Krisztina

Corporate social responsibility and firms financial performance: Evidence from the banking sector of Pakistan

4.

Almaaitah Nebal

Dr. Bozsik Sándor

társ: Dr. Lipták Katalin

Evaluating the Impact of Microenterprise Lending Schemes Offered by Government and Non-government Institutions in Jordan on Women Empowerment Socially and Economically

 

 

 

Események