Annak érdekében, hogy Önnek a legjobb élményt nyújtsuk "sütiket" használunk honlapunkon. Az oldal használatával Ön beleegyezik a "sütik" használatába.
 

I. évfolyam

 

Ssz

Név

Témavezető

Kutatási téma

1.

Török László

Dr. Musinszki Zoltán

Kiegészít-e a kiegészítő melléklet? Ágazati sajátosságok és tartalmi változások vizsgálata a mezőgazdasági vállalkozások kiegészítő mellékletében.

2.

Bódi Dániel

Prof. Dr. Nagy Zoltán

Településfejlődési pályák - az Európai Uniós források hatása a településfejlesztésre Magyarországon

3.

Pente Zsombor

Veresné Prof. Dr. Somosi Mariann

A hidrogén felhasználása, mint innovációs képesség

4.

Zsuga Zsolt

Dr. Nagy Szabolcs

A marketing kultúra nemzeti sajátosságainak megjelenése és kölcsönhatása Magyarországon tevékenykedő külföldi vállalatok gyakorlatában

5.

Sándor Hajnalka

Prof. Dr. Piskóti István

A Hallyu, turizmus és országimázs építés, mérés hatékony marketingje

6.

Dr. Madaras Anita Jolán

Veresné Prof. Dr. Somosi Mariann és Prof. Dr. Takács István

Költség és hatékonyság analízis az egészségügyben. Az egészségügyi rendszerek finanszírozása. HBCS-n alapuló kórházfinanszírozás.

7.

Madaras Csaba

Veresné Prof. Dr. Somosi Mariann és Prof. Dr. Takács István

Gazdálkodás és menedzsment az egészségügyi intézményekben. Az egészségügyi rendszerek finanszírozása.

8.

Molnár Tamás

Prof. Dr. Piskóti István

A helyi gasztronómia értékelésének módszertana

9.

Fekete Laura

Prof. Dr. Sikos T. Tamás

The development and regional processes of trade

10.

Sztojev-Angelov Ilona

Szűcsné Dr. Markovics Klára

Az Észak-Magyarországi idősellátásra szakosodott szociális ellátást biztosító intézmények elmúlt 10 évi gazdálkodásának összehasonlító vizsgálata

11.

George Ohene Boateng

Dr. Hajdu Noémi

Intercultural marketing: The impact of culture on the marketing mix

12.

Hajer Jomaa

Dr. Bartha Zoltán

The impact of rules and norms on the Tunesian economy

 

II. évfolyam

Ssz

Név

Témavezető

Kutatási téma

1.

Menyhért József

Dr. Bozsik Sándor A Magyar Tőkepiac hatékonyság elemzése a Covid-19 járvány kitörésétől számított három és fél évben

2.

Pászk Norbert

Szűcsné Dr. Markovics Klára A gyógynövénytermesztő vállalkozások szerepe a helyi gazdasági és társadalmi közösségekben
3. Lukács Gábor Dr. Musinszki Zoltán Dolgozói termelékenység
4. Zapreskó-Farkas Evelin Dr. Szendi Dóra Válságok hatása a Visegrádi országok területi egyenlőtlenségeire és fejlődésére/felzárkózására
5. Nagy István

Veresné Dr. Somosi Mariann

társ: Dr. Szalontai Lajos

A klímaváltozással összefüggő kihívások vizsgálata és társadalmi együttműködésen alapuló kezelésük holisztikus modellje az Észak-magyarországi régió közép- és nagyvárosainak vonatkozásában
6. Bakó Tamás Dr. Balaton Károly Az egyéni felelősség hatása a hierarchikus szervezetek stratégiai döntéshozatalára
7. Laman Gasimzade Dr. Molnár László Innovation capability: Measuring and Influencing
8. Ensem Mourou Dr. Bartha Zoltán Economic performance associated with digitization concept speeded up by Covid 19 pandemic in Hungary; Case study: the Hungarian banking sector
9. Amir Saeed Vadie Dr. Lipták Katalin Factors influencing innovation on female managers on their business performance
10. Jiaxin Li Dr. Kincses Áron Research on the impact of the epidemic on Hungarian SMEs and the additional effect of crisis management on SMEs under the epidemic

 

III. évfolyam

Ssz

Név

Témavezető

Kutatási téma

1.

Somosi Zoltán

Dr. Hajdu Noémi Az online értékesítési technikák hatékonyságának növelése és eredményeinek értékelése a big data és mesterséges intelligencia relevanciáját figyelembe véve

2.

Nagy Endre Zoltán Dr. Musinszki Zoltán A BalancedScorecard stratégiai mutatószámrendszer fejlesztési lehetóségei

3.

Kasza Lajos

Dr. Lipták Katalin Generációváltás és utódlása hazai családi vállalkozásokban regionális összehasonlításban

4.

Bánné dr. Gál Boglárka

Prof. Dr. Kocziszky György Társadalmi-gazdasági változások, települési és területi hatásai Észak-Magyarországon 2010-2025 között

5.

Mohammad Kamel Talal Kashour

Dr. Szép Tekla Territorial disparities in the European residential energy use - the effect of the economic development

 

IV. évfolyam

Ssz

Név

Témavezető

Kutatási téma

1.

Bihari Péter

Dr. Horváth Ágnes Az emberi érzelmek hatása az energiaipari szereplők szempontjából

2.

Bakos András

Dr. Kunos István Vezetői tevékenység fejlesztése

3.

Sara Almeida de Figueiredo

Dr. Kovács Levente Analysis of the European Emission Trading System

4.

Saleh Mohammed Saleh Jawarneh Dr. Bozsik Sándor The impact of TQM on financial performance

5.

Ayousha Fayyaz Dr. Balaton Károly Strategic Management

6.

Safa Sen

Dr. Kovács Levente The impact of digital transformation on financial services

 


 

Események