Annak érdekében, hogy Önnek a legjobb élményt nyújtsuk "sütiket" használunk honlapunkon. Az oldal használatával Ön beleegyezik a "sütik" használatába.
 

I. évfolyam

Ssz

Név

Témavezető

Kutatási téma

1.

Klausmann-Dinya Anikó

Dr. Piskóti István A coaching, mint potenciális eszköz a hazai szállodaipar versenyképességének növelésében

2.

Menyhért József

Dr. Bozsik Sándor A Magyar Tőkepiac hatékonyság elemzése a Covid-19 járvány kitörésétől számított három és fél évben

3.

Pászk Norbert

Szűcsné Dr. Markovics Klára A gyógynövénytermesztő vállalkozások szerepe a helyi gazdasági és társadalmi közösségekben
4. Lukács Gábor Dr. Musinszki Zoltán Dolgozói termelékenység
5. Zapreskó-Farkas Evelin Dr. Szendi Dóra Válságok hatása a Visegrádi országok területi egyenlőtlenségeire és fejlődésére/felzárkózására
6. Józsa-Varga Judit Veresné Dr. Somosi Mariann A sikeres vezető legfontosabb ismérvei a vezetői kompetenciák, vezetői stílusok és az érzelmi intelligencia tükrében
7. Nagy István

Veresné Dr. Somosi Mariann

társ: Dr. Szalontai Lajos

A klímaváltozással összefüggő kihívások vizsgálata és társadalmi együttműködésen alapuló kezelésük holisztikus modellje az Észak-magyarországi régió közép- és nagyvárosainak vonatkozásában
8. Bakó Tamás Dr. Balaton Károly Az egyéni felelősség hatása a hierarchikus szervezetek stratégiai döntéshozatalára
9. Laman Gasimzade Dr. Molnár László Innovation capability: Measuring and Influencing
10. Ensem Mourou Dr. Bartha Zoltán Economic performance associated with digitization concept speeded up by Covid 19 pandemic in Hungary; Case study: the Hungarian banking sector
11. Amir Saeed Vadie Dr. Lipták Katalin Factors influencing innovation on female managers on their business performance
12. Jiaxin Li Dr. Kincses Áron Research on the impact of the epidemic on Hungarian SMEs and the additional effect of crisis management on SMEs under the epidemic

 

II. évfolyam

Ssz

Név

Témavezető

Kutatási téma

1.

Kisantal Barbara

Siposné Dr. Nándori Eszter A közösségi hálózatok szerepe a szegénység elleni kuzdelemben egy gazdaságilag és társadalmilag elmaradott térség példáján keresztül

2.

Fodor Péter Kristóf

Prof. Dr. Balaton Károly Viselkedési és magatartási stratégiák vizsgálata

3.

Somosi Zoltán

Dr. Hajdu Noémi Az online értékesítési technikák hatékonyságának növelése és eredményeinek értékelése a big data és mesterséges intelligencia relevanciáját figyelembe véve

4.

Nagy Endre Zoltán Dr. Musinszki Zoltán A BalancedScorecard stratégiai mutatószámrendszer fejlesztési lehetóségei

5.

Kasza Lajos

Dr. Lipták Katalin Generációváltás és utódlása hazai családi vállalkozásokban regionális összehasonlításban

6.

Bánné dr. Gál Boglárka

Dr. Nagy Zoltán Társadalmi-gazdasági változások, települési és területi hatásai Észak-Magyarországon 2010-2025 között

7.

Mohammad Kamel Talal Kashour

Dr. Szép Tekla Territorial disparities in the European residential energy use - the effect of the economic development

 

III. évfolyam

Ssz

Név

Témavezető

Kutatási téma

1.

Greutter-Gregus Éva

Dr. Nagy Zoltán Smart cityk fejlődése

2.

Bihari Péter

Dr. Horváth Ágnes Az emberi érzelmek hatása az energiaipari szereplők szempontjából

3.

Bakos András

Dr. Kunos István Vezetői tevékenység fejlesztése

4.

Sara Almeida de Figueiredo

Dr. Kovács Levente Analysis of the European Emission Trading System

5.

Saleh Mohammed Saleh Jawarneh Dr. Bozsik Sándor The impact of TQM on financial performance

6.

Ayousha Fayyaz Dr. Balaton Károly Strategic Management

7.

Safa Sen

Dr. Kovács Levente The impact of digital transformation on financial services

 

IV. évfolyam

Ssz

Név

Témavezető

Kutatási téma

1.

Morva Attila

Dr. Piskóti István

A marketing funkció hatékonysági és versenyképességi kérdéseinek vizsgálata a „negyedik generációs” egyetemek működésében

2.

Vörös Ildikó Veronika

Dr. Kunos István

Lépésben a változással

3.

Rakaczki Zoltán

Veresné Dr. Somosi Mariann

társ: Sterbenz Tamás

Megyei jogú városok, sportfinanszírozásának többcélú optimalizálása

4.

Nagy Ernő

Dr. Kovács Levente

Az öngondoskodás, a pénzügyi megtakarítások és lakhatás összefüggéseinek elemzése

5.

Phan Thich Dai

Dr. Kovács Levente

Factors affecting the customers' behaviour intention to use mobile banking in Vietnam

6.

Al Laheebi Ghayth Ali Jarad

Dr. Molnár László

The Role of digital marketing in Creativity competitive advantage

7.

Jaber Mohammad Mustafa Mohammad

Sebestyénné Dr. Szép Tekla

Assessment of 1-5 of warming on economic development in Jordan

8.

Mohammad Alhariri

Dr. Péter Zsolt

Issues of territorial Processes of Tourism with special regards to European Union

9.

Gunaltay Ayse

Dr. Tokár-Szadai Ágnes

Talent management

10.

Salma Choulli

Dr. Kunos István

Evaluation of Total Quality Management as a part of the EFQM model

11.

Khan Fawad

Dr. Kunos István

The impact of HRM practices on employers perceived performance

12.

Coskun Gökhan

Dr. Kunos István

Organisational Behaviour and Leadership

 

Események