Annak érdekében, hogy Önnek a legjobb élményt nyújtsuk "sütiket" használunk honlapunkon. Az oldal használatával Ön beleegyezik a "sütik" használatába.

I. évfolyam

 

Ssz

Név

Témavezető

Kutatási téma

1.

Horváth Kata

Dr. Molnár László Technológiai innovációk piaci adaptációjának komplex vizsgálata
2. Pálné Gecse Dóra Prof. Dr. Kovács Levente Egyéni gazdasági preferenciák és pénzügyi döntések hátterének elemzése sztochasztikus statisztikai modellekkel a magyar lakosság körében
3. Jurák Eszter Réka Veresné Prof. Dr. Somosi Mariann Értékalapú vállalatvezetés
4. Tamás Teodóra Veresné Prof. Dr. Somosi Mariann A vezetési stílus, a vezetői döntéshozatal és a munkatársi lojalitás kapcsolata a magatarás alapú stratégia tükrében
5. Kiss Judit Veresné Prof. Dr. Somosi Mariann Kis-és középvállalkozások nemzetközi versenyképességének támogatása digitális nyelvoktatási megoldásokkal, különös tekintettel a mesterséges intelligenciára
6. Virág Imre  Dr. Lipták Katalin Külföldi állampolgárságú munkavállalók elkötelezettségének és megtartásának vizsgálata
7. Illés Katalin Prof. Dr. Balaton Károly
Adatalapú HR stratégiák a kiválasztásban: Az AI alkalmazása kompetenciaértékelésben és a beválás
előrejelzésében
8. Gerlei Béla Dr. Kunos István A Nyelv és Viselkedés Profil (LAB Profile) validálása és alkalmazása a munkaerő kiválasztásban
9. Tóth Ágnes Prof. Dr. Piskóti István A vállalati belső marketing hatása a munkahelyi vonzerőre és a munkavállalói lojalitásra
10. Nagy Ágnes Dr. Musinszki Zoltán Az adatalapú kontrolling jelene és jövője a Magyar Vöröskeresztnél
11. Mészáros Anikó Katalin Dr. Bozsik Sándor Bankadó hatása a pénzügyi közvetítés hatékonyságára az Európai Unióban 2010-től 2023-ig
12. Andreica Szilvia

Szűcsné Dr. Markovics Klára

Hazai méhészeti vállalkozások aktuális nehézségei, és ezek lehetséges megoldásai
13. Dr. Pausz Márta Dr. Lipták Katalin A társadalmi innováció szerepe a szociális szükségletek kielégítésében az elmaradott, periférikus térségekben
14.

Tóth Gábor

Dr. Szép Tekla A technológiai fejlődés árnyoldalai
15. Incze Zsombor Prof. Dr. Kovács Levente A mesterséges intelligencia alkalmazhatósága a banküzemben
16. Aradi Csaba Prof. Dr. Kovács Levente Bank management in the digital age
17. Zahra Shahini Dr. Molnár László Innovation marketing in manufacturing companies
18. Yakdhane Houssem Eddine Dr. Nagy Szabolcs The impact of the use of voice search on the loyalty of Internet users towards a brand
19. Zigah Hayford Mawuli Dr. Hajdú Noémi Impact of digital marketing strategies in attracting foreign direct investment and its implications on Ghana’s economic growth: A comprehensive analysis

 

II. évfolyam

 

Ssz

Név

Témavezető

Kutatási téma

1.

Török László

Dr. Musinszki Zoltán

Kiegészít-e a kiegészítő melléklet? Ágazati sajátosságok és tartalmi változások vizsgálata a mezőgazdasági vállalkozások kiegészítő mellékletében.

2.

Bódi Dániel

Prof. Dr. Nagy Zoltán

Településfejlődési pályák - az Európai Uniós források hatása a településfejlesztésre Magyarországon

3.

Pente Zsombor

Veresné Prof. Dr. Somosi Mariann

A hidrogén felhasználása, mint innovációs képesség

4.

Zsuga Zsolt

Dr. Nagy Szabolcs

A marketing kultúra nemzeti sajátosságainak megjelenése és kölcsönhatása Magyarországon tevékenykedő külföldi vállalatok gyakorlatában

5.

Sándor Hajnalka

Prof. Dr. Piskóti István

A Hallyu, turizmus és országimázs építés, mérés hatékony marketingje

6.

Dr. Madaras Anita Jolán

Veresné Prof. Dr. Somosi Mariann és Prof. Dr. Takács István

Költség és hatékonyság analízis az egészségügyben. Az egészségügyi rendszerek finanszírozása. HBCS-n alapuló kórházfinanszírozás.

7.

Madaras Csaba

Veresné Prof. Dr. Somosi Mariann és Prof. Dr. Takács István

Gazdálkodás és menedzsment az egészségügyi intézményekben. Az egészségügyi rendszerek finanszírozása.

8.

Molnár Tamás

Prof. Dr. Piskóti István

A helyi gasztronómia értékelésének módszertana

9.

Nagy Laura

Prof. Dr. Sikos T. Tamás

The development and regional processes of trade

10.

Bukta Ilona

Szűcsné Dr. Markovics Klára

Az Észak-Magyarországi idősellátásra szakosodott szociális ellátást biztosító intézmények elmúlt 10 évi gazdálkodásának összehasonlító vizsgálata

11. Nagy István

Veresné Dr. Somosi Mariann

társ: Dr. Szalontai Lajos

A klímaváltozással összefüggő kihívások vizsgálata és társadalmi együttműködésen alapuló kezelésük holisztikus modellje az Észak-magyarországi régió közép- és nagyvárosainak vonatkozásában
12. Nóvé Mária Prof. Dr. Piskóti István A vállalati versenyelőny, az innovációs portfólió és a humán erőforrás-kompetencia összefüggései
13. Buró Beáta

Veresné Prof. Dr. Somosi Mariann

társ: Prof. Dr. Palotás Árpád Bence

Tervezet a Magyar Acélipar Zöld átállásához

14.

George Ohene Boateng

Dr. Hajdu Noémi

Intercultural marketing: The impact of culture on the marketing mix

15.

Hajer Jomaa

Dr. Bartha Zoltán

The impact of rules and norms on the Tunesian economy

 

III. évfolyam

Ssz

Név

Témavezető

Kutatási téma

1.

Menyhért József

Dr. Bozsik Sándor A Magyar Tőkepiac hatékonyság elemzése a Covid-19 járvány kitörésétől számított három és fél évben

2.

Pászk Norbert

Szűcsné Dr. Markovics Klára A gyógynövénytermesztő vállalkozások szerepe a helyi gazdasági és társadalmi közösségekben
3. Zapreskó-Farkas Evelin Dr. Szendi Dóra Válságok hatása a Visegrádi országok területi egyenlőtlenségeire és fejlődésére/felzárkózására
4. Bakó Tamás Dr. Balaton Károly Az egyéni felelősség hatása a hierarchikus szervezetek stratégiai döntéshozatalára
5. Laman Gasimzade Dr. Molnár László Innovation capability: Measuring and Influencing
6. Ensem Mourou Dr. Bartha Zoltán Economic performance associated with digitization concept speeded up by Covid 19 pandemic in Hungary; Case study: the Hungarian banking sector
7. Kiss Milán Dr. Kovács Levente Bankmenedzsment a digitális korban, különös tekintettel a pénzforgalom digitalizációjának hatásaira

 

IV. évfolyam

Ssz

Név

Témavezető

Kutatási téma

1.

Somosi Zoltán

Dr. Hajdu Noémi Az online értékesítési technikák hatékonyságának növelése és eredményeinek értékelése a big data és mesterséges intelligencia relevanciáját figyelembe véve

2.

Nagy Endre Zoltán Dr. Musinszki Zoltán A BalancedScorecard stratégiai mutatószámrendszer fejlesztési lehetóségei

3.

Kasza Lajos

Dr. Lipták Katalin Generációváltás és utódlása hazai családi vállalkozásokban regionális összehasonlításban

4.

Bánné dr. Gál Boglárka

Prof. Dr. Kocziszky György Társadalmi-gazdasági változások, települési és területi hatásai Észak-Magyarországon 2010-2025 között

5.

Mohammad Kamel Talal Kashour

Dr. Szép Tekla Territorial disparities in the European residential energy use - the effect of the economic development
6. Erdélyi Attila Dr. Kovács Levente A fenntartható gazdasági növekedés és az államadósság kezelés összefuggései - Az államadósság fenntarthatóságával kapcsolatos vizsgálati módszerek kutatása
7. Teski Norbert Dr. Pulay Gyula Közszolgáltató válalkozások (integritás- és teljesítményközpontú) menedzsmentje
8. Juhász Annamária Prof. Dr. Piskóti István Integrált egészségtudatos magatartás fejlesztése a társadalmi marketing eszközeivel