Annak érdekében, hogy Önnek a legjobb élményt nyújtsuk "sütiket" használunk honlapunkon. Az oldal használatával Ön beleegyezik a "sütik" használatába.
 

II.évfolyam

Ssz

Név

Témavezető

Kutatási téma

1.

Legoza Attila

 

Dr. Balaton Károly

Stratégiai management alakulása a középvállalkozások körében, a projektek megvalósítása során, a gazdasági versenyhelyzet alakulásának és munkaerőpiac változásának figyelembe vételével.

2.

Perge Anna

 

Veresné Dr. Somosi Mariann

társ: Rucska Andrea

Az egészségügy és a kompetencia menedzsment kapcsolata

3.

Imricskó Péter

 

Dr. Balaton Károly

A Magyarországon működő nemzetközi vállalatok stratégiai menedzsment módszereinek, fejlődésének vizsgálata és modellezése

4.

Szabó Szilvia

Dr. Nagy Szabolcs

A digitális fogyasztás, a digitális társadalom hatása a nyelvoktatásra és a nyelvtanulásra

5.

Takácsné Papp Adrienn

Kádárné Dr. Horváth Ágnes

Az energiagazdálkodás és kontrolling beépülése a vezetői információs rendszerbe

 

III.évfolyam

Ssz

Név

Témavezető

Kutatási téma

1.

Langár Alex Bence

Dr. Szemán Judit

Az elsődleges részvénykibocsátási piac teljesíténye és sajátosságai

2.

Fekete Eszter Nóra

Veresné Dr. Somosi Mariann

A teljesítménymenedzsment rendszer alkalmazásának lehetőségei az állami szektoron belül az energia ipari tendenciák tükrében

3.

Nagy László Zoltán

Dr. Piskóti István

A neuromarketing mint alternatív kutatási eszköz a marketingkommunikáció tervezésében

4.

Zebkov Roman

Dr. Bartha Zoltán

Modelling and quantifying the effect of institutional factors on macroeconomic performance

5.

Pilhál Zsolt

Dr. Kocziszky György

társ: Dr. Benedek József

Vállalatvezetői döntések társadalomtudományi szintézisű megalapozásának lehetőségei: magyarországi kereskedelmi bankok működéséből levonható tapasztalatok és következtetések.

 

IV. évfolyam

Ssz

Név

Témavezető

Kutatási téma

1.

Varga Krisztina

Dr. Tóth Géza

 

Társadalmi innováció mérése – többszintű mérési modell

 

 

Események