Annak érdekében, hogy Önnek a legjobb élményt nyújtsuk "sütiket" használunk honlapunkon. Az oldal használatával Ön beleegyezik a "sütik" használatába.
 

A hallgatók által benyújtott kérelmekről a Tudományági Doktori Tanács (TDT) javaslatára az Egyetemi Doktori Tanács dönt. A kérelmeket előzetesen a Doktori iskola Tanulmányi Bizottsága véleményezi, melynek szabályzata szerint: "A Bizottság megtárgyalja és a Tudományági Doktori Tanács elé terjeszti mindazokat az ügyeket és kérelmeket, amik a Tudományági Doktori Tanácsi ülés kitűzött időpontja előtt legalább három munkanappal beérkeztek a Dékáni Hivatal doktori ügyekkel megbízott előadójához." A TDT ülések várható időpontját a Munkaterv rögzíti, amit minden év szeptemberében fogad el a TDT, és az elfogadást követően felkerül a DI honlapjára. A kérelmeket a DI elnökének kell címezni, és a Doktori Iskola adminisztrátorához kell eljuttatni.

Adatlap kutatási témaváltoztatáshoz

Adatlap témavezető változtatáshoz

Adatlap hallgatói jogviszony szüneteltetéshez

Adatlap abszolutórium kérelemhez

Beszámoló kutatási tevékenységről

Tanulmányok követése adatlap

Tanulmányok követése adatlap (tanulmányaikat 2014-től kezdők részére)

Abszolutórium iránti kérelem tartalmi és formai követelményei

Publikációk tartalmi-formai követelményei

Publikációs pontszámító táblázat

Fokozatszerzés lépései

Disszertáció formai és tartalmi követelményei

Fizetendő díjak

A Miskolci Egyetem Szervezeti és Működési Szabályzat III. kötet Hallgatói Követelményrendszer

 

Események