Annak érdekében, hogy Önnek a legjobb élményt nyújtsuk "sütiket" használunk honlapunkon. Az oldal használatával Ön beleegyezik a "sütik" használatába.

Gazdaságtudományi Kar minőségbiztosítási tesztrendszere
 

A Kar modellt dolgozott ki a közvetlen partner elégedettségmérés struktúrájára, amely méri mind az intézmény jelenlegi/végzett hallgatóinak az elégedettségét, mind pedig a végzett hallgatókat foglalkoztató partner cégek elégedettségét. Ezt a modellt szemlélteti a következő ábra.

A Gazdaságtudományi Kar által alkalmazott minőségbiztosítási tesztrendszer ezen modell elemeinek vizsgálatára irányul. A leghangsúlyosabb rész a belső vevők elégedettsége. Ezt a területet jelenleg négy önálló, a teljes tanulmányi időszak különböző időpontjában zajló hallgatói teszttel, és egy, a már végzett hallgatókat foglalkoztató partnercégek elégedettségét mérő teszttel értékeljük. Ezek a felmérések a következők.

A közvetlen partnerek elégedettségén kívül a következő hasonlóan fontos terület az oktatók és nem oktató munkatársak véleményének a lekérdezése. Ez külön megkereséssel, de azonos tesztanyaggal történik. A felmérések eredményei a Kar vezetése és a résztvevők számára is visszacsatolásra kerülnek.

A Gazdaságtudományi Kar tesztrendszerének harmadik nagy területe a társadalmi hatás vizsgálata, amelynek keretében a Kar vezetése a stratégiai partnerektől, piaci szereplőktől kér véleményt, információt és javaslatot oktatási és szolgáltatási színvonalának fejlesztéséhez. Ezen partnerek között kerülnek megkérdezésre a beiskolázásban érintett középiskolák, a végzett hallgatókkal és a karral kapcsolatba kerülő kamarák, szakmai szervezetek, önkormányzatok, és egyéb partnerszervezetek.

A Gazdaságtudományi Kar Vállalkozáselmélet és Gyakorlat Doktori Iskolája saját minőségbiztosítási rendszer működtet, amely a PhD képzés specifikumait figyelembe véve készült el. A Doktori Iskola kérdőívrendszere és önértékelési eredményei elérhetőek a Doktori Iskola honlapjáról a Minőségbiztosítás link alól.

A karok összehasonlíthatóságának érdekében a tesztrendszer kérdőívei struktúrájukban és főbb tartalmi elemeiben megegyeznek intézményi szinten. A felmérésekhez 2017-ig használt tesztek mintakérdőívei az alábbi linkekről érhetőek el.

  1. Kurzusértékelő kérdőív
  2. Bejövő motivációs felmérés kérdőíve
  3. Közbülső motivációs felmérés kérdőíve
  4. Kimenő motivációs felmérés kérdőíve
  5. Végzett hallgatói felmérés kérdőíve
  6. Társadalmi hatás vizsgálat - Középiskolák, partnerszervezetek
  7. Társadalmi hatás vizsgálat - Önkormányzatok
  8. Társadalmi hatás - Kamarák, szakmai szervezetek
  9. Társadalmi hatás - Cégek
  10. Társadalmi hatás - Közvetítők, fejvadászok
  11. Társadalmi Hatás - Összevont